azuadi's FotoPage

By: azuadi family

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Sunday, 11-Oct-2009 01:14 Email | Share | | Bookmark
KL TOWER JUMP DI MENARA TAMING SARI MELAKA

 
 
 
View all 6 photos...
Pada 11/10/2009 kami sekeluarga pergi ke Melaka saje jalan-jalan kebetulan hari tu KL TOWER ada program kat Melaka seronok la jugak dpt naik menara taming sari masa tu ada diskaun .sblm naik menara tu kami pergi melawat kat Muzium Tentera Laut bawa anak-anak.


Sunday, 20-Sep-2009 01:34 Email | Share | | Bookmark
GAMBAR HARI RAYA AIDILFITRI 2009

 
 
 
View all 12 photos...
Tahun ni kami beraya di Bangi so bila dah tak tahu nak gi maner kami sekeluarga serta adik ipar dan anak buah pergi beraya di Putrajaya Rumah Perdana Menteri Malaysia .


Sunday, 30-Aug-2009 02:24 Email | Share | | Bookmark
PROGRAM PRA-TAHFIZ DI TMTC TAIPING

 
 
 
View all 8 photos...
Dalam cuti sekolah bulan Ogos ni anak sulung kami telah pergi menyertai Program Pra-Tahfiz Anjuran Bakit dan Masjid Telekom Taiping selama seminggu.


Friday, 14-Nov-2008 23:30 Email | Share | | Bookmark
BIRTHDAY MUHAMAD IFFAT 2008

 
 
Tanggal 14 November 2008 merupakan birthday yang ke -12 Iffat diharap Iffat akan menjadi anak yang soleh serta rajin-rajin lah belajar supaya menjadi orang yang berguna di masa hadapan dan sebagai contoh kepada adik-adik kelak.




Saturday, 8-Nov-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
HAPPY BIRTHDAY FIFI

 
 
 
View all 8 photos...
Gambar ketika Majlis Birthday Fifi yang ke-2




[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net